Шымкент: «Call орталық» 10 күнде 13253 қоңырауға жауап берді

Коронавирус инфекциясына байланысты ел аумағында жарияланған төтенше жағдайға орай, Шымкент қаласы тұрғындарын мазалаған мәселелелер бойынша туындаған сауалдарға шұғыл әрі тұщымды жауап беру мақсатында арнайы «Call орталық» жұмысын бастаған болатын. 

3b04449a-d3cd-4f70-8d0b-04d3c2ad3798.jpg

Орталық мамандары 22 наурыз бен 9 сәуір аралығында қоңырау шалған 8707 азаматқа жауап берсе, 9-19 сәуір аралығындағы он күнде тұрғындар қойған 13253 сауалды тыңдап, нақты жауап берді. 

Өз кезегінде орталықтың 39-50-55 нөміріне жалғанған  көпканалды телефон тұтқасында отыратын сала мамандары әрбір азаматтың  айтқан сауалына байланысты кәсіби көмек көрсетуде. 

2020 жылғы 9-19 сәуір аралығында Шымкент қаласындағы «Сall орталыққа» түскен сауалдар:

• Кәсіпкерлік және қала ішіндегі қозғалыс туралы– 6536;

• Коммуналдық мәселелер бойынша – 2351;

• Әлеуметтік көмек жайлы – 2310;

• Блок-бекеттер туралы – 1173;

• Жолдардың жабылуы мен тасымалдау бойынша – 719;

• Денсаулык сақтауға қатысты – 119;

• Дезинфекциялау, қашықтан оқыту және т.б. мәселелер жайлы – 45.

Шымкент қаласының төтенше  жағдай жөніндегі штабы

Мүмкін сізді қызықтыратын тақырыптар:

  • Казино в Казахстане - регуляция азартных игр
  • National Geographic Қазақстан туризмі туралы мақала жариялады
  • Жыл басынан бері 40 мыңнан астам жұп шаңырақ көтерген
  • Қазақстан футбол лигасының президенті Рафаэль Гарибян қызметінен кетті
  • «Ұлттық қор - балаларға» бағдарламасын іске асыруға тағы бір оператор қосылды
  • Ақпарат

    • Rgmedia.kz ақпарат агенттігін есепке қою туралы № 16380-ИА куәлігі 06.03.2017 жылы Байланыс, ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік бақылау комитетінен берілді.

    Әлеуметтік желілер