Шымкенттегі Балалар теміржолының іске қосылуы Халықаралық балалар жылына сәйкес келді. БҰҰ 1959 жылы балалар құқығына қатысты декларация қабылдады. Бала құқықтары туралы декларация әр балаға "бақытты балалық шақты" қамтамасыз етуге арналған. Ол "адамзат балаға бар жақсыны беруге міндетті" деп жариялады, балаларға олардың пайдасы мен қоғамның игілігі үшін барлық құқықтар мен бостандықтарды пайдалануға кепілдік берді. Бала құқықтары декларациясының қабылдануының 20 жылдығында БҰҰ 1979 жылды Халықаралық балалар жылы деп жариялады. Бұл балалардың, әсіресе дамушы елдердегі балалар мәселесін түсінуге ықпал етуге арналды.
Жолдың өзі көлік сияқты, еріктілермен жобаланып салынған. Жол тар табанды, ені 750 миллиметр және ұзындығы алты шақырымға жуық. Пойыз екі станция арасында қатынады: Қажымұқан орталық стадионы жанындағы Спортивная және Шымкент дендросаябағының жанындағы Тұлпардан. Теміржол вокзалының жобасын "Южгорсельпроект" жобалау институты, ал туннель мен көпірді "Гипрофосфор" институты жобалаған. Олар станция сәулеті үшін Лениндік сыйлыққа ұсынылды.
Алғашқы пойыз 1980 жылы ақпанда жолға шықты, сол жылдың мамыр айында теміржол тұрақты жұмыс істей бастады. Мамыр мен қыркүйек аралығында оны 176 мың жолаушы пайдаланды. Трассаның биіктігі күрделі құрылымды: көпірден өткеннен кейін екі тік бұрылыспен және ұзындығы 25 метрге жуық туннельмен екі шақырымға жуық еңістен тұрады. Локомотивті жөндеу мәселелеріне байланысты балалар теміржолы бірнеше рет жабылуға мәжбүр болды. ХХI ғасырда пойыз біраз уақыт жұмыс істемеді. 2010 жылдардың ортасында қайырымдылық қорлары есебінен қайта қалпына келтірілді, бірақ аз уақыт пайдаланғаннан кейін балалар пойызы депода тоқтап қалды.